Un Curs a La Vila

tirant fulles olot_1

Un altre curs que va passant, un curs de nervis i d’estrès, de nits sense dormir, de tardes senceres fent treballs, preparant presentacions, a la biblioteca, a l’aula d’estudi, a casa o a casa d’un amic, sortint tardíssim de la facultat… sort que sempre hi ha algú amb qui desconnectar de les obligacions del dia al Frankfurt o al Cau…

Perquè també passa un altre curs en el que he conegut a gent de tot arreu, la majoria molt interessant, d’altra no tant… que passaran de llarg sense més, els oblidaré. Però he fet amics, molt bons amics.

He experimentat sensacions que mai hagués imaginat, he cantat a un karaoke un dilluns, he ballat a Mundo fins les mil d’un dijous qualsevol, he pujat muntanyes màgiques i visitat laberints, he anat d’excursió, he sortit per Barcelona i sempre rodejada de gent igual que jo, diferent de mi. M’he enamorat (o això creia) i m’he desenamorat… En fi, he experimentat les alegries més grans i també les decepcions més importants. No sempre és fàcil ser estudiant universitari, i menys, amb la que està caient…

He aprés a conviure, a compartir i a ser independent. Encara recordo la meva cara quan em van dir que no hi havia menjador a la residencia, casi em moro! I ma mare… mai no s’ho hagués pensat, però ara ja no em sembla tan difícil fer-me el dinar cada dia! Això sí, àpats variats, variats… no sempre ho són! Però això m’és ben igual, perquè ho decideixo jo! I, no ens enganyem, això també m’ha ensenyat a gaudir més dels que fan a casa quan hi vaig!

Un curs més s’acaba i soc més madura, però sobretot puc dir que HE VISCUT, he viscut tots i cada un d’aquests dies i que vull seguir VIVINT-LOS.

Renovacions pel curs 2015-16.

Anuncis

Deixa un comentari

